Pippilotta Rullgardina





Har ni sett, äntligen kan Nikki ha pippilotter;) till mammans stora lycka!

Det är ju så gulligt med småtjejer som har uppsatt hår tycker jag.
Luggen är det inte så stor växtkraft i dock och både jag och Filippa hade precis samma problem i den här åldern;)

Men när Filippa var liten så hade hon först tunt tunt hår som ändå växte och vi kunde göra lite hästsvansar osv. När hon sedan blev ca 2 - 3 år så tappade hon nästan allt hår!! Stackars, hon ville ju så gärna ha fina spännen och snoddar.
Vi var till läkare men dom visste inte vad det berodde på.
Sedan vid 4-5 år började håret växa och Som det Växte!! Massor massor med tjocka korkskruvar bara vällde fram från hjässan, det var helt otroligt!
Filippa har helt klart ärvt min mammas tjocka hår för varken jag eller hennes far har begåvats med detta:/

Ska bli spännande att se hur Nikkis kalufs utvecklar sig.... Hon har iaf lika blont hår som jag hade i den åldern.

Ha det gott//PIllan


Hihi, åh vad sött!!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se