Saknar min kamera...



Hi hi kolla in Nikkis söta lilla "putmage", gullunge!



Lego är toppen kanske tomten kommer med nåt "skramlande" paket...?



Bilder sedan vi besökte Drakborgen under höstlovet

Åhh vad jag saknar min kamera...
Lämnade in den till lagning för cirka tre veckor sedan. Dom skulle höra av sig angående felet men än har ingen hörts av...?! Hur lång tid tar sådant egentligen?

Blir tokig av att inte kunna knäppa kort och särskilt nu när det är advent och glöggfester och julbord och och och...!!
Den gamla kameran känns helt värdelös nu när jag är van vid systemkameran:(
Och att fota och blogga med telefonen är ju sådär, ja ni såg ju i förra inlägget, dubbla bilder! 

Nä nu ska jag återgå till pynt och fix eller så kanske jag mojsar ned mig i soffan med en varm glögg...det är ju flera dagar kvar till advent;)

//PIllan


Jösses så söt hon är när hon står där och putar med magen :-)



Förstår att du saknar din kamera det skulle jag också göra!



kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se