Hövdingens dotter



Får jag presentera skogens konung, numera i en något blek skepnad...



Well well vill man flytta in hos Pillan får man först gå en vända hos herr spray-burk, inga naturtrogna älgar göre sig besvär... ;)



Igen Igen Igen..... jajamen det är fredag:)

Ikväll kommer en av mina äldsta (ja inte till åldern utan i år vi känt varandra...) och bästa vänner och tillika Nikkis gudmor, också kallad Hövdingens dotter;)

Ska bli riktigt roligt att få bjuda på middag och visa henne vårat hus eftersom hon inte sett det tidigare!

Har även lagt en vit Italienare på kylning då vi delar ett stort intresse för just detta land.... även om hon nu råkar hålla på fel lag ;)




Vad hittar ni på ikväll??

Fredagsmys eller kanske klackarna i taket??!!

Kram PIllan



läcker :)

Härlig hövding bild:) .... Är det miss Bjuren som kommer? själv lite jobb sedan mot la stada med Melvin och mys med Millan och kidsen hela helgen:) Skall Idola okväll och dricka årets glögg... ( jag tjuvar i år då vinklubben inte blir som "always" under höstforum... ( vi brukar ju premiära då) Trevlig helg!

Klart de blev finast i vitt:=)

Fredagsmyyset bjuder på en luuugn kväll framför tv:n med kids!

kram o trevlig helg!

här blir det hemmafest/drinkmingel ikväll - så hög tid att börja förbereda ;)

Det var mig en snygg hövding,

klart finast med en vit sådan :)



Kuuul med besök av en nära vän,

då kan du räkna med att kvällen blir toppen. I kväll ska vi käka gott & mysa framför tv:n. Trivs bäst så :)



Många kramar

Hej hej.



Här ska också fredagsmysas.

Tacos till middag, sen smågodis med barnen.

När de sover ska Danne och jag mumsa i oss ostar, kex, salami och parma. Mumsfillibaba.



Trevlig helg!



KRam

Det ser ju inte fullt lika hemskt ut när man sprayat det vitt;-)



Härhemma blir det fredagsmys!

Riktgit snygg hövding, vitt vinner alltid :-)



Hoppas att ni får en trevlig helg!



Kramar

Mys i soffan blev det. Eller.. mest halvsovande och sovandes Malin där i soffan.



Himla snyggt älghornet blev! Aldrig sett när det vitmålats tidigare. Bra idé!



:-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se