Inför våren...





Igår hade jag och Nikki en ledig dag så vi började förbereda oss inför en blommande vår!
Satte lite lökar och fixade med annat på gården. Solen sken men det var ganska kalla vindar....

Vi unnade oss också en lunch på restaurang för det var vi värda efter "slitet" i trädgården:)
Nikki tog köttbullar med mos och jag fisk med räkor.

På eftermiddagen kom morfar (pappa) hit och satte upp fler brandvarnare, ja han är brandman... plus fixade med duschkabinen nere så rörmockaren kanske äntligen kan få klart i vår tvättstuga nån gång!

Onsdagskvällarna är vigda åt träning och så även igår. Jag instruerade både aerobics och pump klasser. Sedan blev det soffan med Filippa plus kardemummaskorpor och te framför tv-bönderna;)

//PIllan


Vad duktigt att sätta vårlökar =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

Vilken mysig dag, att ta med barnen ut i trädgården för att pyssla och göra fint är att förena nytta med nöje i ordets rätta bemärkelse :-)



Ja, kan du inte skriva lite om hur du tänker kring kost och hälsa! Jag har verkligen fått uppfattningen att du har en sund inställning till både det ena och det andra och jag gissar att det är fler än jag som behöver lite höstpepp på den fronten...



KRAMAR

Ja visst är dikten fin. Den går rakt i hjärtat :-)



Vilken mysig dag du haft med din lilla tjej. Härligt att njuta så där mitt i veckan.

Hoppas du får en mysig kväll med familjen.

Kram Zandra

sv: men åh, tack så mycket! Jag bor en bit utanför Övik men kallar mig Öviksbo :) Har ju både föräldrarna och all släkt där :) Du får absolut hojta om du har vägarna förbi, jag fotar mer än gärna :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se