Kall måndag



Den här sötnosen hade fina Sara med sig i lördags till mig! Händig som hon är så har hon gjort den alldeles själv...



.... kolla den lilla skylt-detaljen som visar Stan/ Fjäll, kan det vara en till A och en till mig;)

Yes nu tar vi tag i den här nya veckan!
Det var alldeles vitt ute i morse men nej inte av snö utan frost...
Jag är ledig både måndag och tisdag och den här dagen har vi inget inbokat utan bara typ kasta skräp till återvinning och fylla upp kylskåpet!

A var bara hemma några timmar för nu har han dragit norrut på en "road-trip" igen. Får se om han kommer hem onsdag eller torsdag.

Hoppas ni får en fin start på veckan//PIllan


Härligt med lite ledighet! Den där snögubben var ju urfin!Lääängtar till julen nu!



Kram på er!

Vilken fin present,

önskar att man var lite händigare så man kunde tillverka lite pynt själv :)



sv: va bra att höra att inneskorna fungerar fint på dagis, tänkte att Colin skulle ha sina där med.



Kramis

Så söt den var! Visst är de små fötterna alltid en fin detalj :) sov sött! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se