Lång Söndag



Egobilder...
Jättegamla byxor och en skjorta från l.o.g.g utgör i alla fall denna lite maskulina outfit;)

God morgon bloggis

Känns som den här söndagen kommer att bli väldigt lång eftersom vintertiden nu åter är tillbaka. Vi klev ju upp vår vanliga tid och då blir det ju lite snurrigt med Nikkis sovtider osv
Dessutom ska jag jobba i eftermiddag och gissar att jag kommer att bli riktigt trött senare halvan av passet!

Hörrni jag har fått problem med datorn eller gissningsvis routern som vi har i huset....
Jag hatar verkligen sådana problem då jag är helt befriad från dator-kunskap...:/
Såklart hade supporten till routerföretagen stängt på söndagar så det blir att bita ihop tills i morgon fast det kokar lite i mej!
Jag kan verkligen konsten att hetsa upp mej (helt i onödan) över saker som jag inte kan rå över....

//PIllan


Jag känner igen det där, jag har också en tendens till att hetsa upp mig över småsaker. Nu är ju jag (tack och lov) gift med en datatekniker, så allt som har med data och teknik att göra, överlåter jag på min bättre(!?) hälft.

Är ni hemma nått i veckan? Har varit på väg länge nu för att hälsa på er, men det har inte blivit av.

Kram

Jo, det blev lite tokigt med Isses sovtid på dagen här också. Hoppas att det blir bättre idag!



Gud, vad snygg du är! Coola byxor ju!



Kraaaam!

snyggt!



haha ja men precis :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se