Mellis



En glimt från köket där vi nu intar lite mellis efter dagis och jobb!



Gillar att servera vatten ur dessa flaskor, gör det mycket trevligare till middagen;)
Brödburken är köpt hos Carlson Interiör

Gäsp vilken tidig morgon, 0430 ringde klockan....
Men då slutade jag tidigt så mellis käkar jag och Nikki tillsammans här hemma.
Har börjat känna av halsen en aning, ogilla.
Vill inte bli sjuk nu, har en hel del inplanerat i slutet av denna veckan!



Squeesy favoriten från Småfolk

På lördag ska jag gå en fotokurs, bara en grundkurs men man måste ju börja nånstans... Vi är några kompisar som ska gå tillsammans så det blir skoj hoppas jag:)
Sedan på kvällen jag och en vännina bjudit in ett gäng andra girls för en Amarone-afton! Men mer om det närmare helgen!

//PIllan


Vad fräscht köket ser ut! Åhhh, jag vill också ha ett stort ljust kök...



Kul att julgrejorna återfanns!



Kraaaam!

Vad ljust och fräsht köket ser ut!

Är spishällen på en köksö?



Hoppas du inte blir sjuk nu när du känner av halsen!



Kram

hej varifrån har ni köpt "fusktimret" och knutarna ??



ola





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se