Min Lyx




Onsdag den 19 oktober

A och Nikki sitter i bilen på väg till Dalarna för några dagar hos farmor och farfar.
Filippa är i skolan.

Pillan har precis njutit av ett hett fotbad, följt av filande och smörjande. Fötterna känns som dom vandrar på små moln!

Nu har jag kokat en stor kopp med rykande te och tinat en kanelbulle till;)
På datorn finns massor med härliga bloggar att läsa....

Behöver jag säga att jag njuter...?! Nej knappast två gånger iaf!

//PIllan


Å det låter som du att börjat den här Onsdagen på ett härligt sätt! Onsdagslyx är helt rätt!

Hoppas du får en fortsatt fin dag.

Kram

Så gott du har det,

sådana stunder behövs.

Då är det bara du & storan hemma i några dagar,

vad ska ni hitta på?



Jag hade gärna kommit över med choklad,

vi hade säkert haft mycket att surra om :)



Kram

Det låter underbart!!! Och vad sugen jag blev på en kanelbulle nu, dags att baka snart och fylla frysen känner jag :-)



Här är det också lugna gatan just nu då Irma är på dagis och Majken sover, har en rejäl disk att ta hand om i köket men prioriterar att läsa bloggar en stund först! Det är ju också viktigt ;-)



Ha en fortsatt skön egendag, kramar!!!

Njuuut på!

Är nog lite avis på dig...



Kraaam!

Guud, det lät minst sagt lyxigt!! =) Fotbad gör man för sällan!

Vad härligt det låter!! Det är aldrig fel med sådan egentid emellanåt ;-)



Hoppas du har en bra dag! Kram på dig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se