Mitt stora hjärta



Filippa min stora vackra tjej...

som inte vet vilket ben hon ska stå på, ibland så stor ibland så liten...

mamman och pappan som inte fattar någonting.... (fast ändå)

ett humör som inte går att tygla..

men mamman som bara vill dig väl... (& pappan)

Älskar dig så ♥



Hon är så himla fin!! Hur gammal var det nu hon var...? Och jaaaa, jag kan mycket väl tänka mig att du/ni har det tufft nu - man minns väl själv hur man var ;-)



Kram på dig!

Men gud... Blir alldeles rörd här. För ja, så är det. Ena dan stor och nästa liten igen. Småpluttarna! Vackra bilder på storasystern!

Hon är jättefin din Filippa!

Det är inte lätt att växa upp och bli stor...



Kram

mamma , jag älskar dig mammii ! jaodu livet ut !

ja fina Filippa livet är så underbart, men ibland komplicerat. Men vi är så många som älskar dig för den du är, och du har fantastiska föräldrar och styvpappa och framför allt väldens finaste lillasyster

Kramar i massor från oss på Forsön





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se