MobileCalling

Hej hallå måndag

Den här veckan är det dags att börja flexa musklerna igen;)
Känner mig mycket bättre i förkylningen och verkligen taggad att "slita lite hund" i gymmet igen! Ikväll blir det äntligen ett Core pass efter alldeles för många veckors uppehåll:)
Sen är det bara att boka in några kvällar så jag verkligen kickar igång!

Använder mobilen för att blogga eftersom datorn tjurar...

//PIllan



Tjing!



Snygga biceps där :-)

Vad skönt med ordentlig träning!! Hoppas också komma igång till veckan igen efter förkylningen.



Ha en fin eftermiddag och kväll! Kram

Duktiga du,

jag ska i allafall försöka ut och gå i rask takt i kväll..

bättre än inget ;)



kramen

Jag har ett svagt minne av att du länkade till en hemsida med "baksaker" :) vad var det för sida? /S





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se