Morning has broken...





Morgon Bloggis

Vet inte vad som var felet men redan vid 04.45 började Nikki att vakna...
Gnällde och stökade så hon fick komma till vår säng men då inte heller det var bra fick hon välling. Hmmm inte bra det heller så vid 05.30 fick A stiga upp med henne.
Själv rävsov jag en stund till;)



Poserar i nya ponchon som mormor hade med sig när hon kom hem från huvudstaden sist! Men att stå still och posera är inget alternativ, catwalk-run är det som gäller....

Jobbar eftermiddag så förmiddagen går åt till att handla och städa lite ( som vanligt mao)
Resten av familjen skulle tydligen steka pannkakor till middag så det behövs lite ägg och mjölk. Ska verkligen bli spännande och se om det blir några "kakor" eller om det blir pannkaka av allt ihop...

//PIllan


En sån där fin poncho har min stora tjej Nathalie också. Hon älskar den!

Nikki är ju jättesöt i sin!



Ha en bra dag på jobbet.



Kram

Men sötbusen då! Våra troll är nattmänniskor Hugo ligger och skriker av glädje vid 24 tiden...Viggo han vaknar i ottan och somnar väldigt sent. Huu inte sovit på flera år, så är man på jobbet igen. Känns bra. Hur går det för dig? Tack för fina hälsningen. kram

Vilken urfin poncho & söt tjej!



hah du gjorde rätt i att sova räv..;)

Kram Anna

sv; haha ja chipsbuffe är den bästa buffen! ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se