NJUT det är fredag!



Härlig känsla det där med fredag....
Fast precis när man helst vill lämna jobbet, komma hem och tända massa ljus, starta upp med nån god fredagsrätt ja precis vid den tiden börjar jag jobba idag:/
Men har vi det lugnt på jobbet så brukar vi också ha det rätt så mysigt (även om hemmets trygga vrå känns mer lockande...) Vi får se hur denna fredag utvecklar sig?

Just nu är det iaf heldassigt väder så jag och Nikki kör en mjukstart här hemma. Sedan blir det kanske en fika på nåt café innan det är dags för dagis och jobb.
A hämtar Nikki när han slutar så det blir bara ett par timmar på dagis idag.

Må så gott//PIllan


underbart med fredag :)

Förstår att det känns lite sisådär att gå till jobbet på en fredagskväll men förhoppningsvis får du en bra jobbkväll!



Har också Denise Rudbergs nya på lager här hemma. Är såå nyfiken på den för jag gillade 1:an!



Kraam Katta

Det lät ju som ni haft en fin dag! Och mums med choklad. Visst är det grått ute men jag tycker det är rätt mysigt. Vad hittar ni på? Har du fått trycket? Jag ska beställa ett själv. Visst var det tur att jag kan få med den ställningen då jag börjar ha en stor samling nu. kraaam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se