Soft Lördag



Det blev en mysig afton som slutade i soffan framför Idol....
Vi smaskade västerbottenost-paj med goda tillbehör och drack lite gott vitt vin:)



Nikki var lite blyg för sin gudmor eftersom det var länge sedan dom sågs senast...
Men lite bus blev det innan det var dags att säga godnatt!

Skönt vi tog sovmorgon till 07.40, hör inte till vanligheterna!
Dock har Nikki varit lite stökig under natten och vaknat, bökat och gnällt. Vet inte om det kan vara alla nya intryck från dagis som ska bearbetas under nattetid...?!

Idag tar vi en soft dag med lite hemmapyssel!

//PIllan


Hej! Nu har jag plöjt mig igenom massvis av inlägg i din inredningskategori! Underbar smak du har när det gäller inredning :)



Ha en bra lördag!

mysiga foton :)

Sv: Kul att du kikar förbi hos mig då och då! Gör jag här med :-)



Ååå Västerbottenpaj är en av mina favoritpajer. Skönt med hemmapysseldag!



Kram på dig

Älskar västerbottenost,

hade det på gårdagens potatisgratäng.

Smaskens!



kramis

åh så gott. vilka fina bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se