Två rätt





Läste att den här modebloggerskan sa att bootcut och boots var så rätt i höst;) Då har jag ju lyckats pricka in två rätt i alla fall....
Mullvadsfärgad tröja från HM, jag gillar puffärmar, volanger och rosetter (typ knytblusar) väldigt mycket så denna var precis min stil!
Jeansen har jag faktiskt köpt från Ellos. Jag är absolut ingen märkesslav när det gäller jeans, bara dom sitter bra så bär jag dom gärna. Och det gjorde dessa :)


Den är här igen.... Fredagen den bästa:)

Jag och Nikki har precis kommit hem från dagis-fotografering! Solstrålen var på sitt sämsta humör innan vi åkte, väldigt ovanligt för att vara hon...
Men det hade gått bra och jag fick se alla blider dom knäppt när jag kom tillbaka för hämtning. Ja hon drog ju inte på smilbanden direkt men det fanns nåt som var ok ändå. Man kan ju inte kräva för mycket i den åldern...

Idag väntar vi hem A som varit i Dalarna i några dagar. Inget speciellt planerat för kvällen eller morgondagen, får se vad som faller oss in helt enkelt.

Happy friday//PIllan


Snygga kläder! :) å visst är det skönt att det är fredag!



Förresten, kolla in min tävling! :)

Snyggo där! Hur är det att vara hard working mama?



Kram på er!

Åh så fin du är :)

Jag tror inte att jag kommer i mina bootcut,

får prova någon dag. Snyggt är det ju!



Ja dessa tänder, tror de är något på väg upp här med eftersom Colin är förkyld. I går gnagade han som attan på en plastbåt när vi var på badet.



Jag svskyr att tappa bort saker, tar mycket ork från mig med. Blir helt fixerad ;)



Kramar & ha en fin helg

Snygging bra val där! Hur har det varit annars att jobba? ang frisören så var det min vanliga frisör som jag gått till två gånger nu jag vet inte vad han tänkte. Har du nåt bra tips på frisör i city? kram

Snyggo :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se