Vad var det jag sa...




Jo just det att gårdagen var en bra dag!!

Den slutade nämligen med att jag surfade in hos den här pinglan och upptäckte att jag vunnit en tävling!!
Ett valfritt grafiskt tryck från från Peppigapia :)
Tack Therese, kommer att bli så fin på en vägg här hemma!

Jippi tror jag måste lätta på en kork i kväll och kanske köpa en triss-lott, eller vad tror ni...?

Men först några must do:s....
Vattna blommorna, städa huset, åka och knäppa ett kort till förnyelse av körkort, handla mat och vin (Amarone) till lördag kväll, behöver också nya blockljus och färska snittblommor.

Japp det är fredag bloggis;)

//PIllan


Japp, härliga fredagen är här!

Grattis till vinsten! Va skoj!

Trevlig kväll! :)

Grattis till vinsten!

Jättefina tavlor ju!



Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se