Varning för äckel-inlägg...



Här ligger den lilla "gynnaren" och myser...

Blää vilken morgon det blev!
Vi skulle alla börja klockan 08.00 i morse så vi sprang om vartannat här hemma.
Lite jäkt och stress.

A går runt och tycker det luktar skit i hallen... -Ja då har väl Sessan bajsat då för dörren är stängd i till hennes låda, säger jag. Varpå sökandet startar...

Jodå mycket riktigt en stor hög med avföring hittas i vår nya fina korg där vi har alla mössor och vantar...
Yiakie!!! Fullt pådrag med att hitta rena mössor, halsdukar och dylikt!!
Pust och stön men till slut sitter vi alla i bilen mot arbete, dagis och skola:/

Hoppas ni inte behöver uppsöka toaletten och köra ulriksdalsbussen nu efter detta inlägg;)

//PIllan



Å fy sjutton vad äckligt, fast jag är inte äckelmagad så blir ingen "busskörning" på toaletten ;-)



Det där är ju nackdelen med djur att de inte går på toaletten, haha!



Ha en fin kväll!



Stor kraaaam

Fyyyyyy! Tänk vad dessa söta djur kan äckla sig... Jag är van, för vi har en katt som äter det mesta, och ut kommer det mesta...Blä.. Men eftersom jag hävdar att det är T´s katt, så är det han som får ta hand om det oftast ;-)



Kramar!

A men fy fan vad äckligt!

Kattskit stinker ju så jäkla äckligt!

Jag talar vis av erfarenhet eftersom vi hade två katter tidigare. Varav den ena ofta missade lådan. Jättefräscht när man kom hem från jobbet och möttes av en vägg av stinkande kattskit, hua!!



Hoppas ni slipper fler "olyckor"



Kram på dig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se