Vi tar kvällsmys...



Sessan riktigt gosar in sig i myspläden som jag fick i julklapp ifjol:)


Hemma från jobbet som startade redan vid sextiden i morse...
Jag vaknade och tänkte att vem tusan har tänt lampan?! När jag gnuggat sömnen så insåg jag att det var gubben i månen som tyckte att jag skulle vakna. Stor som ett klot och med en lyskraft som solen visade han sig!!

Har nyss rört ihop köttfärs med soltorkade tomater, fetaost och basilika som vi ska äta i form av biffar som får puttra i grädde...

Kvällen ska bli helt soft i soffan. Veckofinal av Halv åtta och sedan vet jag inte vad som bjuds...

//PIllan


Mysigt! :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se