1 September







Första höstmånaden är redan här och löven börjar verkligen anta en helt annan färg utanför vårt fönster...
Men det händer så mycket roligt de kommande helgerna så det går nog bra även fast det tar emot att säga hejdå till sommaren....

A har idag åkt till Falun på nån utbildning så tjejerna huserar ensamma hemma;)
Det blir en tur för att leta present till våran bästa Ida (tjejernas tremänning) som fyller 6 år på söndag! Undrar om hon fortfarande är prinsess-tokig....? Skolan har hon ju börjat i så pennor, block och sådant pyssel är ju annars populärt. Lätt att skicka med posten också! Får se vad vi hittar på.



Hörrni jag har rejäl träningsvärk idag:) and I Like it! Hårt tungt Pump-pass orsakade detta igår kväll. Idag återhämtar jag mig med prommenad helt enkelt.

Ha en fin höstdag//PIllan


Sötaste lilltjejen! Lik mamma tror jag...



Kram på er!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se