Dags för Dagis



Idag är det första dagen på inskolning för vår Nikki! Ska bli riktigt spännande tycker mamman, stackars pappan han våndas och tycker hon är så liiiten... ;)
Men nu vill mamman börja jobba lite igen så dagis får det bli!

Dagiset som vi valt gick också Filippa på så jag känner personalen väl. Det är dessutom ett litet dagis med bara en avdelning och dom spenderar mycket tid utomhus.



Lilla bus provar storasysters nya mössa och halsduk...


"Fröken " som ska ha hand om Nikkis inskolning hade tom jag när jag var liten! Minns min egen dagistid som väldigt rolig. Men själv började jag först vid 4 års ålder.
Innan tillbringade jag mina dagar i skogen med farmor och farfar! Åkte bak på timmerlasset och lagade mat på kottar och löv;)

Nu ska vi göra oss redo för precis, en dag i skogen!!

//PIllan


Lycka till idag! Det kommer nog gå galant!



Kraaam!

Sötisen då! Hoppas det går bra det verkar ju inte bli några problem. Skulle du börja på heltid sen? Jag gör ju en rivstart vi får väl se hur det går. Kram och ha en fin dag!

Spännande med dagisinskolning =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

haha oj jag som tänkte fråga vart du köpt den söta vita koftan!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se