Första höststormen





Oj oj oj vilket väder som utvecklades i går kväll!! Började med lite blåst som sedan tilltog och regnet fullkomligt öste ner...
Men efter regn kommer solsken och det stämmer för idag har vi en klarblå himmel att njuta av!

Jag och Filippa tränade i gymmet på mitt jobb igår och sedan bastade vi, så skönt. Sedan bar det av hemmåt för Idol och Hollywood-fruarna. Men Fillan somnade i soffan redan under första halvtimman... Mamman körde visst lite hårt med henne;)

Nu blir det dagistajm för lillan och mig!

//PIllan


Skönt att ni hade sådant fint väder idag! Här i Karlstad också, har njutit som bara den.



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se