Grrrr ... ny vecka



Hmmm ser ut att vara nåt med klös i!  (ser ni förresten fotografen...)



Yes Pillan goes leo ;) Från HM

Veckorna bara rullar på i hastig fart och det är nu mindre än 3 månader kvar till jul!! Måste nog ta och börja "jobba hem" några adventsstakar till alla mina fönster snart!

Idag bär det av mot dagis igen. Vi har en lååång inskolning eller förresten såhär var det på Filippas tid också. Vi skolade in under två veckor men idag kan man ju välja en snabbvariant på 3 dagar! Men eftersom jag ändå är hemma så tycker jag det är ok att vara med i nästan 2 veckor istället.

Hur gör ni som har små älsklingar på G in till dagis?



Tröjan åkte på i lördags kväll då det var avslutningsfest för fotbollen. Fin bild på mig och Fillan men hon var galen över den då hon fått "en fjong" i håret... ;)

Igår var jag på årsmöte för slalomklubben. Min mandatperiod löpte ut men jag blev istället invalt i valberedningen. Lite mindre möten eftersom vi då bara träffas 1 gång per år (om det flyter på...)

Annars så bjuder veckan på Pump-klasser då ordinarie instruktör åker till varmare breddgrader, så dags att spänna musklerna:)

//PIllan



Ni är ju för söta! Jättesnygg matching och halsbandet var galet snyggt! kram

Jättefin bild på er båda, trots 'fjongen' :)

Och snygg tröja!

åh jag med. ska ta fler bilder nästa gång jag är där. det var en jättestor lada på två plan proppfull med grejer. Hur underbart är det inte att strosa runt i en sån :) ?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se