Här slappar vi



Divandelen är A:s myshörn, mitt är närmast kameran med större kuddar och en svängd del;)







Orkideér kan man aldrig få för många av...! Verkligen vackra blommor


Eftersom det är fredagsmys på G så visar jag lite från vårt tv-rum.
Detta är den så kallade salen, här var man endast vid kalas och större högtider när jag var liten! Rummet är riktigt stort med en av de tjusiga kakelugnarna. Det är dock inte riktigt färdig-inrett då vi fortfarande inte skaffat nån lämplig "tv-möbel" för dvd och dyl.
Är också på jakt efter ett lågt hörnskåp som ska vara i ett tomt hörn bakom ena soffgaveln. Hoppas jag springer på nåt snart:)
Här inne är väggarna klädda i ohyvlad spont och alla utom tv-väggen är vita. Där tv:n sitter är väggen svart och det är toppen kvällstid då man får intrycket av att bilden visas på väggen!

Ha en fin fredag//PIllan


Ser ju sååå ljust och fint ut! Vill gärna se den svarta panelväggen när ni har hittat någon fin möbel!



Och du passar så bra i "munkfrisyren"!

Har jag frågat var ni bor? Uppåt i landet i alla fall, tror jag! Det skulle vara så kul att ses nån gång!



Kraaaam!

Oväntat att mannen vill ligga i soffan... ^^

Det ser JÄTTEFINT ut!!

Vill bara se mer och mer och mer av huset :).



Ha en härlig fredag!



Kram

sv: men åh, tack så hemskt mycket!

Hej!

Kollar igenom lite bloggar efter inspiration gällande soffor och stöter på din med vad jag tror exakt den soffa jag tittat på:). Hur ser den ut närmast kameran, är det en mindre divan där?

Jättefint hem har ni:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se