Here we go!



Jiippi dags att skaka rumpa igen;)

7 september och äntligen dags för mig att börja instruera Aerobics igen! Har haft ett extra lååångt sommaruppehåll iår, men i kväll kör vi igen!!
20:de året jag jobbar som instruktör.... tänkt vilket underbarn jag måste vara som startade redan vid 7 års ålder... ;)

Men som jag tidigare skrivit så har jag dragit ner rejält på mina klasser iår. Vill göra och hinna med så mycket annat nu och snart börjar mitt andra jobb och föräldrarledigheten är över.
Nu för tiden försöker jag dessutom att prioritera min egen träning lite mer också. Fast ikväll är det bara fokus på mina fina trogna deltagare!

//PIllan


Jaaa.. ska bli så kul! Längtar!

Får se om jag klarar av att boka in detta nu bara på nätet.. ;)

Ses senare!

åh vad kul

Vad kul! Hoppas att det gick bra idag - hade varit kul att få gå på dina pass :-)



KRAM

Ser bra ut! Hoppas du får sova sött!kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se