Höstmums



Gjorde den här smaskiga äppelkakan och den är supergod och lite annorlunda!
Recepten hittade jag hos fina Helena
 klicka in och skriv ner receptet du också;) När du ändå är inne där så passa på att titta på fina bilder och inlägg


Mitt i veckan och mycket som ska börja fixas!
På lördag är det nämligen dags för mig och A att vara värdpar för vår Middagsklubb.
Ni som läste det här inlägget förstår nog min lilla ångest...!

Temat är alltså höst och utan att avslöja för mycket så finns det gult i skogen, rött i vatten och skog, finafina "rotiga" saker och nöffande djur.... ;)
Allt avslöjas såklart efter helgen!

//PIllan


Den såg riktigt god ut, kanske skulle jag gå ut i trädgården och skörda några äpplen till en paj idag :-)



Kul med nya bloggar, skall genast kika in en sväng (men sedan mååååååste jag slita mig från datorn och städa här hemma, haha)!



Middagsklubb låter riktigt trevligt och vad passar väl bättre än svenska smaker den här tiden på året? Ser fram emot recepten sedan!



KRAMKRAM

Åh, vad det ser gott ut! Måste testas!

Kram H

M mumsigt med äppelkaka :)



Vad roligt med matklubb,

hoppas ni får till smakerna som ni önskar

& delar med er av recepten sen.

Hur går det för Nikki på dagis?



Kramar Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se