Kräftskiva



Kvällens tema var HUVUDBONAD och ja jag hittade ingen passande hatt så det blev Kattöron.... Snygg va;)





Många söta arbetskamrater har jag i alla fall!! Högt i tak också på sådana fester...



Så Röda, Så Goda!!

Sunday morning

Rise and shine, eller...?! Ja jag körde bil till festen och avslutade väldigt tidigt men natten har varit jobbig för älskade Fillan. Hög hög feber ont i hela kroppen och många tårar... :(

Nu blir det till att knapra febernedsättande och för att hindra värken. Måste vara några riktigt elaka baciller..

Festen var jättekul med lite sedvanliga tipsprommenader och frågesport. Jättegoda pajer, röror och annat smaskigt.
Stort tack till Feststaben!!

Nu har grabbarna dragit ut på fisketur och båda mina små ♥ sover just för tillfället. Så jag ska surfa runt lite sedan blir det "plockning".

//PIllan


då tror jag detta passa. om du provar o göra pizzan så säg gärna till sen vad du tyckte. kram

Sötis :-) Hoppas att hon snart mår bättre igen!



Kram!

Huga..hoppas Fillan kryar på sej snabbt. Inge vidare med febriga nätter heller.

Och mums med kräftor!

Hoppas att ni slipper alla elaka bassilusker nu, stackars liten!



Ser ut som du hade en riktigt lyckad kväll och kvällens snyggaste lovar jag att du var :-)



Sov sött, KRAMAR

Ser ut som en lyckad kräftskiva :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se