Trivas










Ahhh idag käner jag att kroppen är fylld med energi efter mitt aerobics-pass och efterföljande Pump! Ja lite seg men ändå pigg!

Vi har bott i huset i snart tre veckor nu och alla verkar trivas här:)
Det är lugnt och skönt, stort och luftigt (lättstädat för mamman) och varje morgon vaknar man till en underbar utsikt!
Sessan som är vår innekatt fann sig verkligen till ro på en gång... Många stora fönster att ligga och kika ut igenom. Fåglar som flyger förbi och en hel del katter som stryker utanför husknuten;)

Nikki har stor yta att springa omkring på, vilket är det "nya" att springa fort fort, gärna med mamma i handen (som blir helt sluut)..

Filippa tar hem kompisar mest varje dag, så jag hoppas det är ett gott tecken!

Idag kommer Nikkis farmor & farfar på besök så nu blir det busa hela dagen.

//PIllan


Härligt att ni trivs :)

bor ni på landet?

VIlket JOBB ni måste lagt ner på huset!



Fina bilder du visar,

var är den vita stora spegeln köpt?

Urfiiin!



Kramis

Söta du

Det var verkligen skitkul på ditt pass igår! Jag var helt slut efteråt men fylld av glädje! Toppen! Du är så duktig!

Ha det gott i fina huset, kram!

Så snyggt inrett det är :d

har lagt upp bilder på vårt kök o badrum på min blogg. Hade varit kul att veta vad du tycker :) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se