Bjuden...







Bildkälla

Riktigt söta bilder som ger massor med inspo inför kommande helg!

Vi har varit i Florida ett par påskar och där är det väldigt mycket Egg Hunt något som vi körde i en lite annan variant i fjol.
Skattjakt helt enkelt med kartor och kista på sjöbotten. Väldigt uppskattat av alla barnen!


Jodå det lönade sig att lägga ut en liten blänkare på bloggen om att jag var öppen för middagsbjudning i helgen;)
Bästa Linda messade blixtsnabbt och rippeti rapp så har jag påskafton inbokad!

Jag lovade att stå för efterrätten så nu surfar jag runt för att hitta något riktigt smaskigt. Vet att det ska bli lite italienskt tema i övrigt så vi får se vad jag hittar på!

Idag är jag och Nikki minsann också bortbjuda på lunch!
Vi ska besöka, Camilla och hennes lilla Alvin som är ett par veckor yngre än Nikki och kolla in deras nya hus, trevligt!

Ha en fin onsdag//PIllan


Vilka fina påsk bilder :)

Hihi, perfekt ju :-) Jag röstar för Tiramisu - såå gott! Eller någon sorts pannacotta kanske. Har hört att den med lemon curd ska vara god. Lite tips :-)



KRAM

God kväll..Låter som fina påsk ägg du kommer ge :) Här blir det lita godsaker o en målarbok till min prins o lita annat skoj..Ha en mysig kväll.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se