Här igen!



Ska ladda upp med några goda viner i helgen. Har ni några tips?
Här ovan är några mina favoriter röd -Tommasi och Vit -Fontana Candina
Längst till höger kan ni ana min absoluta likör-top-of-all nämligen Likör 43!! Helst iskall med massor av krossad is och mjölk, yummie


Jo då nu är den här igen, Fina Fredan ;)

Jobba, jobba, jobba sen hem för en ledig helg tillsammans med goda vänner, kan knappast bli bättre va?!

Filippa kör sin första tävling idag på över två månader!!
Vi håller tummarna även om jag sagt åt henne att ta det lugnt och bara köra "på skoj" eftersom hon är så pass otränad....

Njut nu av dagen bloggisar

//PIllan


Den där likör 43 ska jag minsann ta och testa! :-)

Åh, det där Tommasi har vi hemma, T fick det i present. Måste testas snart då förstår jag :-)



Och Likör 43 var evigheter sedan jag drack! Tack för tipsen, hihi!



Kram & ha en härlig kväll med vännerna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se