Hemmahelg



Bild från igår kväll.
En av många röda favoriter är Allegro, passar väldigt bra som mysvin i soffan tycker jag!


Lördagen har precis börjat och vi har avklarat frukosten.
Precis i detta nu hör jag hur dammsugaren börjar surra och det är varken jag eller Nikki som har kört igång den....
Positivt förvånad sitter jag nu här och inser att det är A som dammsuger :)

Ska snart hjälpa till med städningen men jag tror jag "njuter" lite till... Hi hi

Om ett par timmar sticker jag iväg och tränar för nu kryper det i kroppen då jag inte gjort nåt nyttigt sedan i tisdags :/ Bara suttit på rumpan och slöat!

Nej upp och hoppa bara!

//Kram PIllan


Vackert fotad bild! Och gott vin :)

Jädra Lets dance... Blir less när duktiga röstas ut och 'tyck-synd-om-mej-människor' blir kvar :(



Härligt att höra DET ljudet, när man inte är nära själv :-)

Trevlig lördag!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se