Inte så lång fredag...






Behöver jag säga att jag njöt.....


Vaknade klockan 12.00 och när jag kom ut ur mitt mörklagda sovrum så strålade solen från en blå himmel!
Skuttade nerför trappan och fixade äggfrukost åt både mej och Sessan.

Sedan raskt på med kläderna och så slog jag ner rumpan i solstolen.
Njöt av lugnet och en hel termos med kaffe (varför smakar allt så himmelskt utomhus...)

Full underhållning nere vid vattnet då svanarna och gässen gick en batalj medans tranorna lugnt tittade på :) 







Här var det helt igenvuxet så man inte såg vattnet tidigare men nu har vi finfin sjöutsikt och massor med rishögar som väntar på att bli aska!


Kände att latmasken kröp i mej och det var så skönt att bara sitta ner...
Men jag lyckades mota bort den och gav mej ut på en rask prommenad, så skönt!

Nu väntar en pizza med massor med parmaskinka och mozarella i ugnen och sen är det dags för ännu ett nattskift i statens tjänst.

Men imorgon när jag vaknar så har även jag några dagars ledighet att njuta av!

//PIllan


Vilka härliga bilder. Hur gör du din pizza ? Jag är evigt trött på mitt gamla recept som jag kört på i flera år nämligen. Här ligger isarna kvar ännu, men inte så länge till hoppas jag :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se