Fredag

 
Kvällens middag blev lite otippat Club Sandwich....
 
 
 
Kvällens bloggis är lite trött och pumsig.... ;)
 
Ahh skönt att vara hemma igen! Borta bra men hemma bäst, så sant !
Dessutom åkte jag, min mami och Filippa på shoppingtur idag så nu har vi äntligen landat på riktigt hemma i huset.
När jag var och handlade i eftermiddag gjorde jag en liten"rövare" eller vad man ska kalla det... Såg min träningskollega Lisen och grabbade tag i henne och frågade vad hon skulle äta till middag! - Ehh ja det blir Club Sandwich för dom har delade kycklingfiléer till bra pris. Perfekt det är taget tänkte jag då och så blev det även denna middag hemma hos oss ikväll!!
 
Tack Lisen för ett bra middagstips ;)
Att jag dessutom hade en vit Italienare på kylning var ju bara ett extra plus :)
 
//PIllan


Åh, vad gott - det åt vi också häromdagen!

Vart var det nu ni skulle åka? Förstår att det är underbart att ha något att se fram emot!


Kram på dig!

Mmm så gott! I bland står det helt still i knoppen när man ska planera mat så tips är alltid bra.

Tack för snälla ord! :)
Du är fin som vanligt & jag hade inte tackat nej till dina snyggt tonade armar!!!

KRAAAAM

Snygg är du i alla fall! Lät inte fel med ett glas vitt. Här blev det ett kallt glas Rosé :) kram

Då tackar jag för ditt middagstips!:) Club sandwich var länge sen vi åt.

Vassegod :-) Din såg lite proffisgare ut än min...men gott är det iallafall :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se