Guten morgen from Deutchland


Nej då vi är längre söderut än så närmare bestämt Side, Turkiet! Men det är tyskar överallt så ibland känns det som vi befinner oss i Berlin!

Klockan är 07.30 här och temperaturen 28 grader! Att svalka sig i havet kan man glömma då vattnet känns som en varm dusch, 33 grader:) men som vi njuter!!

Har precis ätit frukost i skuggan och ska nu väcka Filippa som sussar. Själv är jag uppe tidigt för att kämpa mot tyskarna om bästa platserna vid poolen;)

//PIllan



Vad mumsigt:)

Haha aber hallo liksom :).
Skönt att ni njuter. Fortsätt med det.
Kram

Åh...va avis jag blir!! Och men du, ser ju ut som du varit där länge redan, så brun! Härligt!
Här fick vi minuter sol igår och skönt idag med. Men molnen tornar upp sej..
Må så gott, kram!

Vad härligt det låter!! Fortsätt NJUT av vistelsen i Turkiet (tillsammans med alla tyskar!) :-) Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se