Med ett leende...

 
 
Ja absolut med ett SMILE startar vi denna vecka va!!?
Nikki på strålande humör i lördags då hon var på väg på lilla vännen Edits 2-årskalas :) Hittade en klänning efter Filippa som passade lilla damen perfekt med fjärilar och matchande armband som hon "köpt själv".
 
I kväll ska vi ta båten och åka över till våran ö dit sommargästerna nu har anlänt. Det blir god middag (gissar jag) och trevligt umgänge !
Mina föräldrar har en ö som ligger utanför vårt hus och på ön har vi sommargäster som anländer denna tiden varje år. De har egna stugor men arrenderar marken och har så gjort sedan låång låång tid tillbaka! Förr i världen (nu snackar vi typ 20-talet gissar jag) hade man trädgårdsmästare och tjänstefolk därute men SÅ är det inte länge ;)
 
Jag tar med kameran så kanske jag hinner knäppa lite kort att visa i morgon!
 
//PIllan
 
 


Vilken liten sötnos:)

Roligt att gå på kalajs :)roligt att hon kan ha syrrans klänning!

Låter mysigt med öliv :)
stor kram

Men vad söt hon är, lilla Nikki!!

Härligt att ha den ön att åka till! Kram :-)

Vilket underbart smile!! :)

Låter som ni kommer få en härlig kväll! Hoppas vädret är snälla mot er! Kramar

gullig tjej ^^

Nej men guuuuuuuuuuud vilken sötnos:)))) Och i gulligaste klänningen:))))

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

så söt! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se