Ses snart....

 
Ja nu är vi förhoppningsvis redan uppe i det blå och på väg till en efterlängtad semester!
 
Har inte med mig någon dator utan nu ska det kopplas av!! Eventuellt att jag tittar in med ett inlägg från mobilen...
 
Ha det riktigt bra så ses vi snart igen
 
//Kram PIllan


Hoppas ni får en underbar resa!! Kram

Ha det nu underbart på semestern!

Kram kram!

Hoppas ni får en fantastisk semester!!
Kramar

Gud så härligt ni kommer att få det, ser fram emot många soliga bilder när ni är hemma igen :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se