Snart är allt som vanligt...

 
Nya Nikeisar som ska få följa med på höstprommenader!
 
 
Köpte dom för en "spåttstyver" i Turkiet så det är knappast joggvänliga skor.... :)
 
 
Men snygga och riktiga uppiggare i sin knalliga orange färg när hösten blir mörk!
 
Jo snart är allt som vanligt, vardagen närmar sig!
Idag börjar Filippa skolan (sjunde klass!) och det gäller mao att försöka få henne i säng om kvällarna så hon orkar upp.
För min del så kör mitt instruerande igång ikväll, som vanligt bjuder tisdagskvällarna på aerobics ;) Kommer troligtvis också att köra TRX-klasser i höst då jag ska utbilda mig lite i helgen! Kul att variera med nåt nytt !!
 
Annars är det här min sista semestervecka från "vanliga" jobbet så på måndag kör jag igång även där. A är pappaledig till veckan så då blir det inskolning med Nikki som ska bockas av! Ja ni minns väl kanske att hennes dagis stängdes i våras så nu blir det ett annat dagis!
 
Det är förresten riktigt höstigt på nåt vis redan nu... Tycker det hade blivit riktigt mycket gula löv veckan vi var borta. När det blåste igår så föll dom så sakterliga mot marken....
En sak som är lite värd att uppmärksamma är att idag är det 1 år sedan vi flyttade in i huset!! Det ska vi nog fira med lite mys i soffan senare ikväll ;)
 
//PIllan


Härligt med rutiner ändå... och vilka grymma skor:)

Ja de var riktigt snygga i alla fall, får bli snygga promenadskor då. Jag gillar verkligen det orangea till de bruna benen. Låter bra med utbildningen! Hoppas dagen börjat fint!

Åh vad snygga! För att inte tala om de där brunbrända benen.... :) Ja idag har det verkligen känts som om hösten är på intåg, men så helt plötsligt blev det varmt och klibbigt och kvavt igen. Märkliga väder...

Kramar

Nice legs! ;-)

Härligt att ni hade det så bra i Tyskland... sorry Turkiet!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se