Solön

 
 
Hans förbereder lite snittar och bubbel på bryggan vid vår ankomst
 
 
Smakar väl aldrig så gott som på bryggan en ljum augustikväll...
 
 
Alla barn och "bebishundar" - flytväst på!!
 
 
Grillen får jobbar för här finns varken ström eller rinnande vatten...
 
           
 
                         Mami                                                     Papi
 
 
Doftar ljuvligt från grillen...
 
 
Lammfilé med morotspuré, majs och sallad plus ett (eller många) glas rosé!!
 
Ja igår kväll gjorde Solön verkligen själ för sitt namn!!
Underbar sensommarkväll och alla bara suckade - Så bra vi har det!! Sådant man minns när vintern ligger mörk och kall....
Maten var utsökt och sällskapet likaså, en toppenafton mao!
 
Idag ska jag slita lite hund i gymmet och sedan blir det nog bara lugnt gissar jag.... men man vet aldrig :)
 
//PIllan


Vad härligt det såg ut!

SV: självklart kommer jag skriva en hel del om magcoachingen. :) Fast jag får dessvärre inte skriva så mycket detaljer om träningsprogram och kost då det är en PTonline-tjänst man betalar för.

Hoppas du får en fortsatt bra dag! Kramar

Ser alldeles ljuvligt och underbart ut :-)

Ljuvliga bilder! Ser verkligen inte fel ut.

Sv: Ja, eller hur! Just det gick väldigt fort - helt plötsligt är hon så med och man kan inte säga vad som helst till Johan t ex (som "ska vi gå ut snart?" för då kastar hon sig på jacka och skor innan man hunnit blinka och slutar inte "tjata" förrän vi är ute hihi). KRAM!

Oj vilket fint ställe! Och maten den såg inte fel ut heller, blir sugen på grillat nu måste ta och grilla nu innan det blir kallt men än lever sommaren. Tack för den fina kommentaren sov sött! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se