Stickat!

 
Ja efter gårdagens köldchock krävs stickade plagg! Valde mellan blå och rostfärgad men den mer klassiska färgen vann.... Har lite svårt för rost och senapsgult ja typiska höstfärger.
 
 
Tröjan är kortare i midjan så jag tänker mej den med tajta jeans och ett linne under. Tog den även i M för att få en lite "för stor" känsla. Mysigare så när det är kallt, brrrrr
 
 
Herregud augusti är inte ens slut och jag var tvungen att skrapa bilrutan i går morse när jag klev upp!! Tittade ut och tyckte det såg vitt ut på gräsmattan.... Hade inga linser i så jag checkade termometern, jo minus 1 grad :/
Helt galet!!
Hoppas detta bara är tillfälligt och att den kommer några fler varma vindar för jag vågar vägra strumpor iaf augusti ut!
 
//PIllan


Fint till hösten:)

Oj, hade ni SÅ kallt.
Här var det plus 4 när vi steg upp vid 7 snåret. Kallt det med :).
Skönt med lite stickade plagg nu.
Jag ska kika koftor idag.

Men vilken snygg tröja! Nu vill jag med ha en sån, vart hittar man den? Det blev i alla fall vart på dagen igår? I alla fall här svettades ihjäl i långbyxor och stickad tröja då jag var ute :) Trist att du med är risig. Jag åker till Mallis på fredag så det hade ju varit bra att känna sig bra tills dess. Du gör så fina inlägg! kram

Oj, hade ni såå kallt?! Här är också kyligt på morgonen nu, men jag hoppas att frosten väntar några veckor till ;-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se