1:a Advent och kanske den värsta...

 
En liten happy happy Nikki när vi fikade och spelade julmusik härom dagen ;)
 
Kallt som sjutton ute idag! Eller det är väl helt enkelt att e är van ännu, - 15 är ju egentligen vardagsmat vintertid.... men ändå
I eftermiddag ska vi dock klä oss riktigt varmt och bege oss ut på julskyltningen. Nikki vill ju träffa tomten och lämna sin önskelista där skidor står högst upp:) Vill vara precis som syrran....
 
Igår åkte jag och Filippa för att handla lite julklappar. Cirka tre mil innan Sundsvall var det som att åka in i en vit vägg!! Fy tusan vad otäckt det var.... :/
Snön vräkte ner i Gigantiska flingor och det blåste rejält
Man kunde knappt urskilja vart vägen gick och lastbilar hade kört fast eller stod helt enkelt ute i dikena! Bland de värsta bilturerna jag varit med om... jag ville typ bara kliva ur bilen och ställa mej och lipa ;)
Så när vi kom fram var jag så skakis så jag knappt kunde koncentrera mej på nån shopping... Jag får helt enkelt åka en annan dag och ta resten!!
 
Ha en riktigt mysig första advent!
 
//PIllan


Härliga bilder på din lilla sötnos som sprudlar av glädje!!:)

Vilken läskig gårdag, hoppas dagen varit betydligt mysigare....

Kramar

Hihi, underbara bilder! Charlie säger ju inte så mycket än, så det är svårt att veta hur mycket han fattar av julen :-)

Snygg du blev i håret förresten!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se