Ännu en iskall dag...

 
Min egen lilla Michellin gubbe :)
Nikki påbylsad med kläder och sedan lucialinnet utanpå... Firandet skedde utomhus igår så därav munderingen!
Hon var mest förundrad hela tiden och stod mest och tittade med stora ögon :)
 
Hej hej fredag och hej huvudvärk....
Blä aldrig roligt att vakna upp med denna åkomma!! Har jobbat natten och känner att min nacke har gått i lite strejk så det kommer nog därifrån helt enkelt!
Jag vet att detta nästan endast kan "botas" med träning så jag ska försöka gå på ett trx-pass om några timmar!
 
Nu sitter jag och klurar på vad som ska inhandlas och lagas till middag.... känner för nåt fräscht, lax eller kyckling kanske? Ute hänger kylan kvar, - 21 just nu
 
//PIllan


Så söt hon är :)

Sötnos :) ja de blir ganska kompakt med alla kläder inunder haha .vi firade oxå ute med förskolan.kram

Vilken underbar bild på sötnosen!

vad härligt med TRX-pass - det är min nya favvo i gymmet :-) Ha en fin lördagkväll!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se