En kväll med klassen

 
Fina Fillan ♥
 
Nyss hemkommen från en taco-afton med Filippas klass. Jag och en till mamma hade tagit initiativet att ordna en mysig kväll för klassen då dom haft det lite stökigt den här terminen.
Alla utom en (som är sjuk) kom och jag tror alla hade det trevligt!
De fick dela upp sig i mat-lag och hacka, skära och duka själva. Sedan blev det tacos så det stod härliga till :)
Efter maten drog de alla ut för lite pulkaåkning men det övergav de ganska snabbt då temperaturen sjunkit rejält under kvällen! Brrrr så trist!
 
Nä nu håller jag tummarna att det blir blidare väder inför morgondagens lucia. aktiviteter på dagis!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se