Ensam mamma myser...

 
 
   
 
 
 
Morötter, en skål med dipp lite salta pinnar och rykande het glögg.....
Bilden är sedan annandagens kväll. Hade en liten tanke på utgång på lokal men den tanken var så flyktig så jag knappt hann tänka den :)
Har sagt det förut, Party-Pillan är död..... he he sicken tråkmåns jag är! Men det är ju så fantastiskt skön när man är ensam att sjunka ner i soffan, zappa på tv:n och smaska lite godsaker!!
 
 
Ja fast jag är solokvist går det ingen nöd på mej. Igår startade jag morgonen med en rask prommenad. Ahh så skönt med frisk luft och  lite bitande kyla i kinderna!
Sedan hade jag en fika-dejt med en av mina bästa vänner, Märit som var hemma över jul.
 
Direkt iväg på ett pass i gymmet ( som tyvärr blev avbrutet lite för tidigt då mamma stormade in och var nyckel-lös så hon tog sig inte in hemma..)
 
Inte nog med detta, på kvällen kom min andra bästa vän (som oxå var hemma på jullov) Anna och lilla söta Minna på besök.
Härligt att få träffa sina gamla trogna vänner . Energidepåerna fylls till max!!
 
//PIllan


Grönsaker med dipp är underskattat....så gott gärna med ett kex och lite ost till. Mums. Önskar dig en fin fredag. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se