Glöggmingel

 
Välkommen in till Annika och Mickes mysiga glöggmingel!
Den här fina synen möter en vid entrén
 
 
 
Ja igår kväll fick jag plocka fram det glada ansiktet och lätta sinnet för jag var bjuden på glöggfest.
De senaste dagarnas tråkigheter har verkligen satt sina spår men temat på festen var Mad Men så det var helt legalt att "ta till lite extra" i ansikte och kläder...
 
Alla var så uppklädda och fina och Annikas hus är nåt i hästväg, så när vi satt där samlade vid granen och sippade glögg och Bing Crosby sjöng i bakgrunden kändes det som om vi var med i nån sån där härlig amerikansk film....
Ni vet där alla är happy happy och allt är perfekt!!  :)
 
Ha en mysig 2:a advent
 
//Kram PIllan
 


Så mysigt med glöggmingel! OCH så fin du var i klänningen!!! Vi brukar också ha det hos oss men i år så drunkar vi i kartonger och laddar inför kommande flytt. Hoppas du har en riktigt fin söndag! kram

Det låter som en lyckad kväll! Fina bilder.

Ja gud, perfekt var det rätta ordet!!! Fina glada människor i stämning, toksnygga kläder och huset, huset... gah... Wow vilket glöggmingel - det bästa!!!!
Tack för att vi fick hänga på:))

Stööööööööööörsta kraaaaaamen aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se