Gör mej redo...

 
 
Laddar magen med en frostig blåbärsmoothie, kanske hade passat bättre med varm choklad idag....?! Titta vad hyacinterna slagit ut, doftar härligt!
 
Packar den lilla väskan för en tripp till huvudstaden idag.
Kurs med några kollegor väntar under morgondagen. Såg att det kommit lite snö därnere så jag förväntar mej inte att komma fram i tid... Typiskt att det ska komma precis nu :/
 
Planerad hemkomst är runt 23-tiden i morgon så alla mina småtjejer (inklusive Sessan) sover hos mormor och morfar! A har nämligen också precis lämnat hemmet för en helg i fjällvärlden.
 
Ha det så bra
//PIllan


Härligt med en tripp till huvudstaden! Hoppas att ni slapp det värsta ovädret...

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se