Granen och det där under....

 
 
Årets gran liknar den ifjol, i vitt och silver.
Duniga änglavingar, frostiga istappar, vita stjärnor och glittrande kulor!
 
 
 
Paketen därunder går i rött och vitt med prickar och ränder :)
 
 
 
Varje gång man passerar granen får man liksom en varm lite pirrande känsla i kroppen.
Ingen jul utan gran.... eller?!
 
Knack knack sista jobbrycket bultar på innan en liten julledighet väntar.
Om ett par timmar ska jag skjutsa Nikki till dagis där det vankas jullunch och kanske kanske Tomten skulle titta förbi!! Spännande
Själv har jag en eftermiddag på jobbet som väntar och sedan två förmiddagspass innan jag kan korka upp alkohol-glöggen ;) .... he he
 
Ha en fin dag och Don´t Hurry be Happy!!
 
//PIllan


En finfin gran!
De vita renarna kommer från Åhléns!

Kraaaam!

Svar: Haha ja det ÄR omöjligt:) Hur många lektioner har vi inte haft och kan ju säga ett fåtal ord, minus uttalet då det är helt omöjligt:) Vi lär oss inga tecken heller. Egentligen ska man gå in för det och läsa det på heltid ett tag, först då man kan lära sig lite har jag hört:)

Vad fint du pyntat och fina inslagningar!

Ha en fin dag!
Kram

Spännande med första betyg även om man inte behöver ta det blodigaste allvar,huvudsaken de grundläggande ämnena är uppnådda.går din tjej oxå i 6an?så olika på olika skolor när det räknas som högstadiet.provade din saffranspannkaka igår,supergott de blev uppskattat ;) ha en fin dag,kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se