Julafton i bild...

 
 
Mina fina jultjejer, förväntansfulla till tusen !!
 
 
Mat, mat som vanligt i långa banor på jul! Ändå äter jag endast av lax och sill och det är ju inte alls onyttigt, tvärtom... Ändå känner man sig som en överjäst spädgris ;)
 
 
Till slut kom han den beryktade Tomten!!
Massor med klappar hade han med sig och jag tror det var nåt slags klapp-rekord för Filippa iår!! Betyder det att hon varit snäll eller ska hon bli... ?!  :)
 
Hej kära ni!
Nu är jag hemma igen i en "värld" med mobilt nätverk!!! Tänka sig så det är i detta avlånga land att detta fungerar ju ej överallt....
Lite abstinens får man allt då man ju är van att kika in på FB och bloggar dagligen :/ Men det tar jag igen ikväll!!
 
Nu är jag nämligen solokvist några dagar framåt då jag ska jobba.
A och Nikki är i fjällstugan och Filippa är på träningsläger.
 
 
Ha det så bra //PIllan


Underbara bilder. God fortsättning. Kram Anette

Härliga bilder från er julafton!! Är mest lax och sill på min tallrik också, men ofta slinker det med några köttbullar och div annat smått och gott också :-)

Kram!!

Riktigt hääärliga och stämningsfulla bilder från din jul! Sååååå söta tjejer och smaskig mat:) Kul att vi bloggisar får var med på ett hörn och kika in:))

Kraaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se