Sömntuta

 
 
Nu när 2012 sjunger på sista refrängen så känner jag för att rensa både kroppen och hemmet! Jag blir sugen på att träna mer, ta hand om mej mer, rensa garderober och annat som inte behövs.
Man känner sig redo för "nåt nytt"
Ett oskrivet blankt år ligger framför mej och det ska bli ett festligt år, hoppas jag! 2013 innebär att jag ska gå in i en lagom mogen ålder ;) Ska bli skoj att fira vänner och även mej själv som fyller jämnt kommande år!!
 
Huvudvärken fortsätter även idag....
Usch det är så trist att vakna med denna åkomma! Den kom smygandes redan på jobbet igår. Hemma tog jag en rask prommenad så jag fick lite ny energi.
Men efter middagen var jag så trött!
La mej i soffan vid 17.30 slumrade till (trodde jag) och vaknade av att Filippa kom hem, tittade på klockan... 20.50!!!
Men herregud, jag som sett fram emot Stjärnorna på slottet!!
Somnade väl för natten vid 01-tiden och vaknade av att det smattrade mot rutan och termometern visade plus 4 !? Gråare än grått ute och tunga moln som jag tror har slagit ner i mitt huvud:/
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, samla kraft och börja rensa, jag startar med att städa kylskåpet. Gött för välmåendet ;)
 
//PIllan
 


Det är så härligt med den där rensningen:) mindre skoj med det trista gråa vädret inför nyår.vill ha snö igen!
Gott nytt år på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se