Ändrade planer



Detta får väl bli Dagens visdomsord!

Söndagen har redan gjort entré och vi hade klockan på ringning redan vid halv sju.
Anledningen var att det var tävlingar i hemmabacken och jag skulle jobba i serveringen.
Termometern visade sig forfarande på kalla minusgrader men jag och skadade Fillan bylsade på oss kläderna och åkte iväg.

Väl på plats visade det sig att tävlingarna blir inställda. Vattnet hade frusit och en av liftarna strejkade så då blev det bara att åka hem igen....



Lilla bilden är Fillan som bebis;)
Är på ständig jakt efter tavlor som ska fylla våra ganska tomma väggar och igår gjorde jag faktsikt ett par klick som säkert kommer att visas längre fram...


Så nu har vi liksom en helt "blank" söndag att fylla!
A och Nikki är fortfarande kvar i fjällvärlden...
En sådan här dag har jag ju liksom väntat på men nu vet jag inte riktigt ;)

Har jättesvårt att bara sätta mej ner och njuta några minuter eller bara slötitta på tv:n under dagstid!
Kanske jag får ställa fram strykbrädan och få bort den högen medans jag tittar på vinterstudion och kanske jag ska ta och baka lite....



Mina ♥ !!
Bilden på Nikki är verkligen precis som hon är, lite blyg och försiktig "titta under lugg" hi hi hi...


Ikväll vet jag att jag ska ta ännu ett dubbelpass med träning. Mmmm känner mej riktigt laddad för massor med träning nu när förkylningen äntligen givit med sig.
Synd att det är så kallt annars hade man kunnat tagit en skidtur...

Ha en trevlig söndag//PIllan


fy vad kallt!

här har vi runt - 12 så det är helt okej

Så, vad bidde det idag?

Lyckades du slappa?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se