Dagens lilla tips



Måste bara promota detta handgjorda doftljuset från Klinta.
Inget paraffin eller djurprodukter utan helt vegetabiliska oljor:) När du tänt ljuset kan du efter en stund doppa ner fingret (utan att bränna dej) och dippa upp en härlig väldoftande olja. Jag brukar smörja in händerna, helt perfekt!
Det doftar dessutom rätt så mycket när det är tänt vilket är ett stort plus för min del då jag gillar goda dofter i hemmet.
Jag har köpt mitt hos min vän Annika i en lokal affär men finns annars att beställa tex
här


Ja tankarna snurrar fortfarande i mitt huvud men det är bara att ta detta och göra det bästa av situationen.

Tack för alla peppande hälsningar!!

Idag blir det ett eftermiddagspass på jobbet för min del. Hade tänkt att träna lite före jobbet men denna förkylning har nu gjort ett nytt tryck på replay knappen... :(
Jag är så trött på dessa baciller nu kan dom bara fara och flyga!!! Morr...

Nu en stor mugg med varm fullkornsvälling och lite råkostsallad, I need it!

Grattis till den lilla prinsessan oxå ;) Jag gissar att hon får heta Alice.... vad tror ni??

//PIllan


halloj raring!



ÅH så himla tråkigt med Nikkis dagis :(

jag förstår att det känns botten!!! När man hittat ett ställe med bra personal och där de trivs vill man ju bara håll fast.



Jag tror också på en liten Alice, ser fram emot att höra namnvalet.



Det där doftljuset måste lukta underbart!!!



Kramar Anna

Härligt med doftande ljus!!! Jag stod och luktade på ett ljus på stan idag, det luktade huuuur gott som helst!!! Tänkte slå till på ett men ångrade mig sedan, nu ångrar jag att jag inte köpte det, hihi!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Kul att du gillade ljuset! De är ju så härliga!



Annika





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se