En Chai tack!



Har hittat en favorit ( näst efter Starbucks) när det gäller en god Chai Latte!
David Rio här i orginalsmaken har ett gott pulver som jag blandar med hett vatten och mjölk.
Perfekt när man vill ha nåt värmande och samtidigt är lite sötsugen för sött är det, fast inte för mycket ... ;)


Redan torsdag och jag har ledig dag även idag! Jobbar i helgen som kommer men det är skönt att vara ledig så här mitt i veckan också.

Vi har varit iväg en sväng på barntimmarna så Nikki skulle leka av sig lite. Nu sover hon i  vagnen och jag ska ta hand om strykning och byta ut hissgardinen i köket!

Ha en bra torsdag//PIllan


Åh den där chai latten lät spännande. Vart hittar man den ? :-)

Åh jag som inte gillar kaffe, dricker ju bara the! Men stooort tack för fint vintips på min blogg, ska absolut testa det!!!



Stööööörsta kraaaaaaaaaamizen till dig från mig!!



/aka

Varför tar du bort hissgardinen?

Har du visat den i bloggen?



Jag dricker inte chai för jag tycker att det är alldeles för sött. Tacka vet jag en riktig caffe latte :).



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se