Go´ Kväll



Av mami fick jag denna söta lilla blomuppsättning idag ♥


Nu ska jag alldeles strax landa i soffan för att kika på Svenska Top model.
Ikväll ska dom tydligen bli omstylade... Sådant tycker jag är extra skoj att kika på!
Gissar att det även blir en del tårar över fallande lockar och hårfärger som inte passar "damerna" ;)

Vi åt en god kolhydratrik!! middag och dessutom alldeles för nära inpå mitt aerobics-pass...
Jisses så mätt jag var.
Magen som en ballong men jag kämpade på och skuttade runt i en timma men nu ska det bli så skönt att bara ta det lugnt!

Fillan kom nyss hem med inte mindre än två smaskiga kaksorter som hon bakat hos sin farmor, så "the svulling" keeps going;)

Kram Pillan


Vilken söt blomma :-) Ha en fortsatt skön kväll!



Kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se